13 things to know about me

 
▲ Jag har ett instragram konto där jag bara postar Taylor Swift bilder. Det är @swiftlymagic om ni skulle vilja följa!
 
✥   Rosa är min favorit färg.
 
❃   Jag skapade denna blogg för att jag ville börja om från början.
 
✣  Jag är inte en väldigt självsäker person.
 
♚  När jag hittar en tv-serie som jag älskar kan jag sitta och kolla episod efter episod tills jag inser att klockan är 3 på morgonen och jag ska upp till skolan några timmar senare. Just nu är det Grey's Anatomy jag älskar älskar älskar den serien! Jag har typ sett en hel säsong bara idag haha. Btw, just nu är jag på säsong 5 episod 12 och igår började jag på säsong fyra. Ifall någon undrar liksom.
 
❃   Jag älskar verkligen Taylor Swift, hon är min förebild, inspiration och hjältinna.
 
♕  Musik= jag. Ingen musik = ingen jag. nog sagt.
 
❈  Jag valde detta bloggnamn för att jag ville inkludera Taylor på något sätt och på grund av meningen; ''Stay fearless and speak now''.
 
♦   Spindlar och ormar är typ det läskigaste som finns.
 
♛  Jag skriver låtar efter mina känslor och ideerna kan poppa upp när som helst! Det kan vara när jag är i skolan, sitter på bussen eller till och med precis innan jag ska sova.
 
◈   Jag känner mig bara självsäker när jag står på scen.
 
❂   Jag tänker för mycket.
 
✟   Jag kan knappt vänta tills jag hittar ''den rätta''.
 
 

    Name:
    Kom ihåg mig?

    E-mail: (Won't be published)

    URL/Blog:

    Your Comment: